„Knygos kelias“ – tai interaktyvus mokomasis žaidimas, kurio metu ne tik sužinosite kaip būdavo gaminamos knygos, bet ir galėsite visame knygos gaminimo procese sudalyvauti patys.
„Knygos kelias“ pasakoja apie dviejų skirtingų laikotarpių knygas. Vaikai išbandę aplikaciją galės sužinoti, kaip knygos buvo gaminamos iki spausdinimo mašinos atsiradimo ir kaip knyga atsidurdavo lentynoje po spausdinimo meno atsiradimo.
„Knygos kelias“ turi gausybę paaiškinimų ir moksleivių žinias papildo įdomia istorine informacija bei faktais, kurių apie knygas nežinojo net kai kurie suaugusieji.
Atsisiųsti programėlę:
Edukacinis žaidimas „Išnykusios praeities ženklai“
„Išnykusios praeities ženklai“ – virtualus edukacinis žaidimas, kuriame pateikiama įdomi ir naudinga informacija apie įvairius neišlikusius arba labai pasikeitusius Kauno, Birštono, Garliavos, Jonavos, Kaišiadorių, Kalvarijos, Kazlų Rūdos, Marijampolės, Prienų, Šakių ir Vilkaviškio pastatus. Žiūrėdami į atvirukus, senąsias ir dabartines nuotraukas, palyginsite, kaip, laikui bėgant, keitėsi įvairios vietovės bei jose stovėję pastatai. Naudodamiesi nuorodomis, galėsite pasklaidyti tarpukario spaudą Virtualioje elektroninio paveldo sistemoje (www.epaveldas.lt), o atsakinėdami į testo klausimus bei atlikdami interaktyvaus žemėlapio užduotis, pasitikrinsite gautas žinias.
Atraskite ir pažinkite išnykusios praeities ženklus!
Atsisiųsti programėlę galite:
Edukacinis žaidimas „Knygos kodas"
Edukaciniame žaidime „Knygos kodas" rasi 7 skaitymą skatinančias užduotis, kurios sudarytos pagal žymiausių Lietuvos ir pasaulio autorių kūrinius. Vartydamas knygų viršelius, sužinosi apie populiariausias knygas. Savo žinias gilinsi bandydamas atpažinti autorius, žanrus, epochas, rūšis, stilius ir pačius kūrinius, perskaitęs jų ištraukas užduotyje „Fragmentas“. O kur dar azartiškoji žodžių paieška „Knygiažodyje“! Pažadame, žaisdamas „Knygos kodą“, turėsi gerokai pasukti galvą ir prisiminti tai, ko mokė ir nemokė mokykloje.
Atsisiųsti programėlę: