Florence and the Machine – anglų indie rock grupė, susidedanti iš pagrindinės atlikėjos Florence Welch, Isabella Summer, taip pat bendradarbiauja su kitais atlikėjais, kurie sukuria fono muziką. „How Big, How Blue, How Beautiful“ – trečiasis studijinis albumas, išleistas 2015 m. gegužės 29 d. Tai – pirmasis grupės albumas per tris su puse metų, kadangi grupė darė kūrybinę pertrauką.
Pasiklausyti albumo galima Muzikos leidinių skaitykloje,
K. Donelaičio g. 8, 112 k.
Good Kid, M.A.A.D City yra antrasis studijinis amerikiečių reperio Kendricko Lamaro albumas. Jis buvo išleistas 2012 m. spalio 22 d. Kendrick Lamar Duckworth – K-dot pravardę turintis atlikėjas iš Compton, JAV.
Pasiklausyti albumo galima Muzikos leidinių skaitykloje,
K. Donelaičio g. 8, 112 k.
„Dunkirk“ yra 2017 m. to paties pavadinimo filmo, kurį režisavo Christopher Nolan, garso takelis, išleistas pagal „WaterTower Music“ 2017 m. liepos 21 d., tą pačią dieną, kai filmas pasirodė kino teatruose. Hans Florian Zimmer – vokiečių filmų muzikos kompozitorius ir prodiuseris. Parašė garso takelius daugiau nei 150-čiai filmų, įskaitant Oskarą pelniusius Lietaus žmogus, Liūtas karalius, Purpurinis potvynis, Gladiatorius, Paskutinis samurajus, Tamsos riteris ir Pradžia.
Pasiklausyti albumo galima Muzikos leidinių skaitykloje,
K. Donelaičio g. 8, 112 k.
Fatboy Slim – britų elektroninės muzikos atlikėjas ir DJ. Jo stilius apibūdinamas kaip big beat – hip hopo, roko, trance, house, rhythm and blues mišinys. Kartu su The Prodigy, The Chemical Brothers ir The Crystal Method jis laikomas big beat žanro pradininku.
Pasiklausyti albumo galima Muzikos leidinių skaitykloje,
K. Donelaičio g. 8, 112 k.
Cypress Hill yra amerikiečių hiphopo grupė iš South Gate, Kalifornijos. Grupė sulaukė kritikų įvertinimo už pirmuosius penkis albumus. Jie laikomi vienais pagrindinių Vakarų pakrantės ir 1990-ųjų hiphopo protėvių. „Cypress Hill“ yra debiutinis studijinis albumas. Jį 1991 m. rugpjūčio 13 d. išleido „Ruffhouse Records“ ir „Columbia Records“.
Pasiklausyti albumo galima Muzikos leidinių skaitykloje,
Kas nutinka, kai klausomės filmo? Kaip galime apibūdinti garso ir vizijos santykį kine ir savo, kaip žiūrovo, santykį su audiovizualiu kūriniu? Jean-Luc Godard suprato garso takelio svarbą kine ir, siekdamas išgauti naujus efektus, labai pasitikėjo kruopščiai sukurto garso poveikiu. Šioje knygoje pirmą kartą pateikiami jo daugialypės terpės darbai po 1979 ir jų garso analizė. Joje sutelktos išsamios kritinės diskusijos apie ilgo ir trumpo metražo filmus bei vaizdo įrašus, gilinamasi į išradingus Godardo eksperimentus su kino garso takeliu bei siūlomos naujos įžvalgos apie jo naujausius 3D filmus. Išsamiai aprašydama gamybos kontekstą ir filosofiją, grindžiamą išskirtiniu Godardo garso dizainu, autorė atveria jo sudėtingos muzikos suvokimo kelią, kalbos ir aplinkos garsinio fono naudojimą. Knygą sudaro „akustinio spektaklio“ koncepcija, apimanti būdą ugdyti aktyvų žiūrovo klausymąsi. Ji taip pat remiasi žinomų garso teoretikų, filosofų, muzikantų ir poetų idėjomis, ypač pabrėžiant novatorišką požiūrį į prancūziško garso pobūdį. Trindama ribas tarp kino ir garso studijų bei muzikologijos, autorė naujai apžvelgia Godardo kūrybą iš garsinės perspektyvos, padeda naujai suvokti garso kine svarbą.