1 1 1 1 1

Ši knyga – ne patarimų rinkinys, kaip rengtis viena ar kita proga. Tai bandymas pažvelgti į psichologinius įvaizdžio aspektus, šiuolaikinėse gerovės šalyse formuojamus trijų dėmenų – prabangos, mados ir stiliaus. Šie trys fenomenai lemia savitą gyvenimo būdo kultūrą, kurią į knygą „Prabanga. Mada. Stilius“ sudėjo jos autorius Eugenijus Skerstonas.

Knygoje bandoma pažvelgti į vartotojo ir individo psichologiją. Kodėl prekės ženklai tapo tokie svarbūs mūsų savasties paieškose? Kas lemia, kad vieni ar kiti gaminiai tampa statuso ir išskirtinumo ženklais? Tai knyga, kurioje, remdamasis pripažintais užsienio autoriais, Eugenijus Skerstonas susieja mados ir stiliaus fenomenus su socialinės tapatybės klausimais. Atsakymai į šiuos klausimus veda link didesnių klausimų apie žmogaus požiūrį į prabangą, apie norą gyventi iliuzijų ir svajonių pasaulyje, apie mados tendencijų vaikymąsi. 

Užsakyti leidinį 


Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.