1
      1
      1
      1
      1
  
  
 

Prancūzijos naujosios bangos pradininkas, režisierius, scenaristas ir prodiuseris Louis Malle (1932-1995) pelnė pripažinimą savo įvairiapusiška ir provokuojančia transatlantine karjera. Malle dirbo tiek prancūzų kine, tiek Holivude, kūrė filmus prancūzų ir anglų kalbomis. Garsiausi jo darbai: kriminaliniai filmai „Liftas į ešafotą“ („Ascenseur pour l'échafaud“,1958) su Jeanne Moreau ir Maurice Ronet, „Atlantic City“ (1980),  karinė drama „Lakombas, Liusjenas“ („Lacombe, Lucien“,1974), komedija-drama „Mano vakarienė su Andre“ („My Dinner with Andre“,1981) ir autobiografinis filmas „Likite sveiki, vaikai“ („Au revoir les enfants“,1987).

Knygoje, sudarytoje iš originalių esė, siūloma naujai pažvelgti į gausią, įvairią ir stereotipus laužančią Malle‘o kūrybą, nutraukiant stebėtiną ir daugelį metų trunkantį jos ignoravimą. Tai atliekama derinant įvairias analizes, kuriose naudojami skirtingi kritikos svertai ir teorinės įžvalgos, tiriančios Malle dokumentinius filmus ir jo scenarijų ypatybes. Knygoje taip pat pateikiamas išskirtinis interviu su garsiu dramaturgu Johnu Guare'u (artimas Luiso Malle'o draugas ir bendradarbis, filmo „Atlantic-City“ scenarijaus autorius), pasitelkiamos dviejų garsių režisierių - Volkerio Schloendorffo ir Weso Andersono nuomonės, atskleidžiančios susižavėjimą savo pirmtaku ir įrodančios neginčijamą jo įtaką. Leidinys pateikia daug naujų biografinių ir analitinių duomenų, yra puikus įvadas į dabartinę diskusijų apie Malle ir jo palikimą situaciją, pristato šio dvikalbio režisieriaus, kuris sėkmingai reiškėsi Prancūzijos ir JAV kino industrijoje, talentus bei interesus.

Užsakyti leidinį


>

Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.