1
      1
      1
      1
      1
  
  
 

Rory Sutherland knygoje „Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia“ teigia, žmonių pasirinkimą lemia ne protas, o jausmai.

Mes manome, kad esame racionalūs padarai. Ekonomika ir verslas remiasi prielaida, kad priimsime logiškus sprendimus, pagrįstus moksliniais tyrimais bei kitais įrodymais. Tačiau taip nėra.

Daugelyje gyvenimo sričių protas vaidina tik antraplanį vaidmenį. Mus veja nelogiški sprendimai. Būtent todėl placebo efektas toks galingas. Žmones traukia gražūs, ekstravagantiški, o kartais net absurdiški dalykai. Autorius įsitikinęs, jog norintiems paveikti žmonių pasirinkimą, protą reikia apeiti lankstu. Geriausios idėjos neturi racionalios prasmės, jos turi pažadinti jausmus, o ne protą. Geros idėjos priešingybė taip pat gali būti gera idėja.

Trisdešimt metų reklamos versle besisukantis Rory Sutherland knygoje „Alchemija: stulbinama iracionalių idėjų galia“ dekoduoja žmogaus elgseną, atskleidžia pažangiausius mokslinius tyrimus ir pasakoja neįtikėtinai smagias istorijas iš savo darbo patirties. Netradicinis požiūris įrodo, kad sėkmę prognozuoti vien statistikos lentelėmis, tai yra protu ir skaičiavimais, sunku. Reikia pasitelkti alchemiją – meną, padėsiantį atrasti iracionalios idėjos galią.

Užsakyti leidinį


>

Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.