1
      1
      1
      1
      1
  
  Įvertinimas 1.00 (1 Balsas)

Prieš mirtį Konstantinas Stanislavskis pavadino Nikolajų Demidovą „vieninteliu jo sistemą suprantančiu mokiniu“. Neįtikėtinai toliaregiškos Demidovo pedagoginės įžvalgos ne tik tęsė novatorišką mokytojo darbą, bet ir išsprendė aktoriaus kūrybiškumo problemas, kurių Stanislavskis taip ir neįveikė. Nepaisant to, kad Demidovas buvo vienas pirmųjų Stanislavskio sistemos dėstytojų, jo vardas iki XXI amžiaus pradžios buvo beveik nežinomas tiek gimtojoje Rusijoje, tiek visame pasaulyje. Šiuo metu jo išsamūs tyrimai yra išleisti rusų kalba, bet dar tik ieško kelio į anglakalbį pasaulį. Vis dėlto sudėtingos Demidovo psichologinės technikos, aktorių kūrybiškumo skatinimo ir jų saviruošos metodai vis labiau pripažįstami. Ši knyga jungia visus penkis Demidovo parašytus tomus, skirtus  profesiniam aktorių rengimui. Papildoma medžiaga, apimanti jo pamokų nuorašus, užrašus ir korespondenciją, daro šią rinktinę viena išsamiausių mokymo priemonių, o jos autorių - vienu svarbiausių Rusijos teatro veikėjų.                                                                                                                                              Prieš tapdamas Stanislavskio asistentu Maskvos Dailės teatre ir vienu šio teatro Mokyklos-studijos steigėjų, Demidovas (1884-1953) dirbo praktikuojančiu psichiatru ir sporto treneriu. Po mokytojo mirties dėl savo radikalių ir novatoriškų pažiūrų jis buvo išvytas iš Maskvos, o jo indėlis į Rusijos aktorių mokymą didžia dalimi ištrintas iš teatro istorijos. Po Sovietų Sąjungos žlugimo jo garsių mokinių - Marijos Knebel, Boriso Livanovo ir Margaritos Laskinos (ji kartu  su Andrejumi Malajevu-Babeliu yra šios knygos sudarytoja) pastangų dėka Demidovo darbai palaipsniui vėl buvo pripažinti.

Užsakyti leidinį


Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.