1 1 1 1 1 Įvertinimas 1.67 (3 Balsai)
Šioje monografijoje analizuojami M. K. Čiurlionio dailės stilistiniai bruožai. Dailininko pažintis su Rytų Azijos (daugiausiai Kinijos, Japonijos, Indijos) dailės tradicijomis turėjo stiprų poveikį formuojantis brandžiam „sonatinio“ periodo tapybos stiliui, erdvinės perspektyvos principams, požiūriui į pasaulį iš „paukščio skrydžio“ aukštumų, žmogaus vientisumo su gamta suvokimui, neįprastiems perspektyviniams sprendimams, asimetriškam komponavimui, jautriems koloritiniams sprendimams ir kitų charakteringiausių kūrybos bruožų tapsmui. Ji, taip pat, padėjo sukurti savitą muzikalios sonatinės tapybos stilių.
Knyga sudomins profesionaliąją akademinę auditoriją, menininkus. Leidinys galėtų būti naudingas aukštųjų mokyklų dėstytojams, studentams, kultūros darbuotojams, visiems, besidomintiems aktualiomis kultūrologijos, meno istorijos, kūrybos teorijos, estetikos, meno filosofijos ir meno psichologijos problemomis.