Likusiems mieste vidurvasarį ar gulintiems paplūdimiuose, kviečiame nemokamai susipažinti su dėmesingumo praktikomis – mindfulness.

Jeigu jums pažįstamas jausmas, kai jau ketvirtą kartą iš naujo skaitote tą patį knygos puslapį ir vis tiek negalite atsiminti, ką perskaitėte, nesijauskite vieniši. Pasak tyrimų, maždaug pusę laiko mūsų dėmesys sutelktas ne į tai, ką darome. Kaip nuraminti savo mintis pasitelkiant mindfulness – dėmesingo įsisamoninimo – techniką, kas tai yra ir kuo ji mums naudinga, jums plačiau pristatys lektorė Ramunė Danilevičiūtė.

Liepos 13 d., 16 val. KAVB, K. Donelaičio g. 8

I užsiėmimas: Įvadas į sąmoningą dėmesingumą: apibūdinimas, naudos, pagrindinės praktikos

Liepos 20 d., 16 val. Zoom

II užsiėmimas: Dėmesingas įsisąmoninimas valgant

Liepos 27 d., 16 val. Zoom

III užsiėmimas: Kaip dėmesingas įsisąmoninimas gali padėti sutikti stresą

Registruotis el. paštu: k.vainiute@kvb.lt

 

Apie lektorę plačiau:

Ramunė Danilevičiūtė – sertifikuota kounčingo specialistė; sertifikuota mindfulness mokytoja, ugdymo konsultantė, KET praktikė, mentorė. Personalo valdymo konsultantė, turinti dvidešimties metų patirtį įvairiose lietuviško ir užsienio kapitalo įmonėse.


Norėdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti. Daugiau apie slapukus.